Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Οσο ενα δακρυ

Μια σταγόνα
αγάπη
Όσο ένα δάκρυ
σ' ένα ταξίδι
Αφήνει δρόμο όταν κυλά
στο πρόσωπο μου

Όσο ένας χτύπος της καρδιάς μου
Δυο λόγια αγάπης

Όσο ανάσα μία
ένα χάδι στα μαλλιά μου
Όσο μια αχτίδα αστραπής

Τα μάτια σου
να έβλεπαν τα δικά μου

Όσο κρατάει ένα όνειρο
ασπρόμαυρο

[...]

Στάθηκα μπροστά κοίταξα
πέρα μακριά
Τα χέρια μου άπλωσα
Έκανα όνειρα
Πως γέννησα φτερά
Για λίγο βρέθηκα
Μαζί σου αγκαλιά

Περπάτησα μαζί σου
πάνω στου ηλίου τις αχτίδες
Πέταξα μαζί σου
στ ανέμου τους δρόμους
Έσταξα την ψυχή μου
Δροσιά στο τριαντάφυλλο
της καρδιάς σου

Στο όνειρο σου
χάθηκα
Μίλησα με την αγάπη σου
χιλιάδες λέξεις

Δυο λέξεις μόνο
Πια θυμάμαι να σου πω
Η μια ψυχή μου
Και η άλλη σ αγαπώ ..
Μου λείπεις

Γιαννης Παππας


My white rose - Στ. Σπανουδακης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου