Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Ποιος θα βρει ποιον...

Ποιος θα βρει ποιον...
Αδιαπραγματευτο. Τερμα οι τοιχοι...
Στεκομαι στις ωρες που δεν ειχα τιποτε αλλο
-απο χερια και ποδια-
.......
Καρδια μερικα γραμμαρια δυνατοτερη και δεκα εκατοστα ελπιδα.

Σα να λεμε λιγοτερη οργη, ηχοι που δεν ακους, μονο βλεπεις
αυτα τα κομματια που σκορπισαν -ξανα και ξανα-
........
Ποιος θα βρει ποιον...
Κατω απο χιονι... Κατω απο το μαξιλαρι πλαθω τη λεξη...
Εκ γενετης μεγαλειο μου... Ονομαζω ενα ενα τα δαχτυλα που θα σε
αγγιζουν... Ολο μου το φευγιο, ειτε ψυχης, ειτε κορμιου, σφιχτα στο πρωτο
μου φως... Προσευχη που σχιζεται στα βηματα μου.
Πεθανα εκατο φορες ... Στεκοταν εδω και παγωνε η διψα...
Πανω απο μας , μονο ουρανος...
Επειδη το αυριο θαναι μεγαλη μερα, ονειρο μεσα στο ονειρο,

-σε κρατω στη χουφτα μου- τ΄αστερια πια δε σβηνουν, η μπορα πια ξεσπαει!!!

Παρασυρομαι. Γυρναω πισω. Γυρναω πισω...

Ποτε μου δεν αφεθηκα τοσο
........
Θεε μου μην εκραγω μονάχα και χαθεις...

Vennis Mak




Θλιψη - Μ.Λιντα Μ.Χιωτης




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου