Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Κυριακη...

…Δευτέρα κόκκινη, Τρίτη χλωμή, Τετάρτη φαιά, Πέμπτη γαλάζια, Παρασκευή σταχτιά, Σάββατο μελανό, Κυριακή κατάλευκη…


Είμαι στο γνόφο του Άμορφου… 
μετράω κι εγώ
μαζί με τον εαυτό μου
ανέχομαι τον οπλισμένο πόνο μου
και ψιθυρίζω ίσα να με ακούει ο χρόνος
δεν έχω άλλα μάτια
να με ξεγελάω περισσότερο
να με προσδοκώ
να με υπόσχομαι

    [...]                                                   Μοιαζω μ' αστείο - Δ. Γαλανη

                                                         

Πως με βρήκες;                                     Τι να θυμηθω - Απόστολος Ριζος
ανάμεσα σε τόσα χέρια
κάτω από τόσα σώματα
πίσω απ’όλες αυτές
τις ασπρόμαυρες ημέρες…

κι όμως με βρήκες…
και χωρίς να’χεις συντροφιά
ούτε τη σιωπή μου…

κι όμως                                                                 
με βρήκες…                                                       www.nimertis.blogspot.gr

                                                                                     Nημερτής (Αντωνης Μυκονιατης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου