Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

La promesse...

Où que tu sois demain -//- Οπου κι αν εισαι αυριο
Quelque soit ton chemin -//- οποιος κι αν ειναι ο δρομος σου
Tu sais qu’il y a en moi -//- να ξερεις πως υπαρχει μεσα μου
Un cœur qui bat pour toi -//- μια καρδια που χτυπαει για σενα

On dit qu’avec le temps -//- Λενε πως με το χρονο
Tout s’en va doucement -//- τα παντα αμβλυνονται
que les blessures les plus dures -//- ακομα και οι βαθυτερες πληγες
ne résistent pas -//- γιατρευονται
Mais j’ai fort en moi -//- ομως εχω δυνατη μεσα μου 
un cœur qui bat pour toi -//- μια καρδια που χτυπαει για σενα



(LP: "Ainsi soit-il", 1977)

Λενε πως με την αποσταση -//-On dit toujours que loin des yeux 
η αγαπη γερνα -//- L’amour prend un coup de vieux 
αλλά μη με ξεχaσεις -//- Mais sil ne m’oublie pas 
επειδη εχω παντα μεσα μου -//- Car j’ai toujours en moi 
μια καρδια που χτυπαει για σενα -//- un cœur qui bat pour toi 

Οπου κι αν εισαι αυριο -//- Où que tu sois demain 
οποιος κι αν ειναι ο δρομος σου -//- Quelque soit ton chemin 
ανεξαρτητα απο το χρονο που κυλαει -//- Malgré le temps qui s’en va 
θυμησου πως εχω παντα δυνατη μεσα μου -//- Dit, rappelle toi que j’ai toujours fort en moi 
μια καρδια που χτυπαει για σενα -//- Un cœur qui bat pour toi 

Francois Bernheim

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου