Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

"La tristesse durera toujours" ... *

(στιχοι : Κ. Χατζοπουλος
μουσικη : Γ. Σπανος)



Επιστροφή 


Να’ μαι, ξανάρθα πίσω. 
Κι έχω τραγούδια να σας πω πολλά 
μα πριν σας τραγουδήσω, 
που είν’ τα κρίνα; 
Που είν’ τα γιασεμιά; 
Έχω μια θλίψη να κοιμίσω.

Φωτης Αγγουλές




Θλιμμενα χαμογελα - Δημητρα Γαλανη

[...] Θα στερέψει όπου να ’ναι το καντήλι μου
Λιγοστεύει όσο πάει η ζωή μου
Στον καθρέφτη φιλώντας τα χείλη μου
Αυτό θα’ναι το στερνό το φιλί μου.
(στιχοι : Γιωργος Κανελλοπουλος)





Το Φιλί


Το φιλί είναι ένας διάσημος πίνακας του Αυστριακού ζωγράφου Gustav Klimt. Ο πίνακας δημιουργήθηκε την περίοδο 1907-1908 και ανήκει στην λεγόμενη χρυσή περίοδο του ζωγράφου.
(Art Nouveau) 











Αλλαζει προσωπα η θλιψη - Παυλος Παυλιδης

"Lady with a Muff"**  by Gustav Klimt





(*  : Vincent van Gogh)
(**"Η Κυρία με το μανσόν". manchon : γούνινο, γυναικείο αξεσουάρ για τα χέρια, αντί των κλασσικών γαντιών)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου