Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Το κόκκινο πέπλο ...


Φλόγες ...
"... Μια φορά σ' ενα όνειρο τα είχα ζήσει ολα αυτά. Κι ήταν ωραία. Κι η θάλασσα ήταν κόκκινη.
Ο Τρύγος θα μου το φέρει (το κόκκινο πέπλο). Το ξέρω οτι θα μου το φέρει, γιατί μόνο σ΄αυτόν έχω μιλήσει για τα όνειρά μου.
Μια φορά μου είχε πει : "Θέλω να είσαι ευτυχισμένη, θελω να γελάς για να είσαι όμορφη και να σ΄αγαπώ". Τότε του είπα για το όνειρο. Για το κόκκινο πέπλο. Του είπα οτι θέλω να εχω ένα δικό μου. Οτι δεν αντέχω τόσο πόνο όταν ξυπνάω δίχως το πέπλο μου κι αυτός μου είπε: "Θα ψάξω όλο τον κόσμο να στο βρω κι αν δεν μπορέσω, θα ΄ρθώ στα όνειρά σου να σου δείξω τη σπηλιά που μένω, για να 'ρχεσαι εκεί να το φοράς. Εγώ θα φεύγω και θα σ' αφήνω μόνη σου, να πετάς, να κολυμπάς, να το δένεις στα μαλλιά σου, στα πόδια σου, φτάνει να γελάς κι ας μην είναι πάντα δικό σου". 

"Λοιπόν, είμαι σίγουρη οτι τ' αστέρια μας κοροϊδεύουν..............."
Χάρις Αλεξίου










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου