Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Δια-λογικά ...



Ήμουν οχυρωμένος σ’ ένα σκοτεινό δωμάτιο στη μέση του χειμώνα
Η βροχή χτύπαγε επίμονα τα παράθυρα και την πόρτα
Ποιος όμως να ανοίξει;
Εγώ μέσα πάλευα με όλα αυτά που ήθελα να ζήσω

Κάποτε όμως η μουσική γίνεται αδιάκριτος φίλος
που χωρίς να ρωτήσει ανοίγει κρυφά το σύρτη
και τότε στην πόρτα στέκεται ένα πάμφωτο κενό που σε εκπλήσσει
...............
Γιαννης Τολιας
(απόσπασμα)


Ταυτοχρονα

........
-μην μπαίνεις στη μέρα από την πόρτα
γιατί η ζωή το σκάει από τα παράθυρα
από παντού να εισβάλεις ταυτόχρονα
και να την αιφνιδιάζεις
έτσι μόνο έχεις κάποιες πιθανότητες

Ελισσαίος Βγενόπουλος
(απόσπασμα, 23.2.13)





Εικόνες ηττημένων

Σε μόνιμη χειμέρια νάρκη ο χώρος μου 
ζωντανός εφιάλτης τα παγωμένα όνειρα 
αλλόκοτη εικόνα στης μέρας το φευγιό.

Μοναχικό το κούρνιασμα στα εσώψυχα 
εγώ και ο εαυτός μου και πάλι αντίδικοι, 
το μεγάλο μας «γιατί» δημόσιος κατήγορος.
........

Γιώργος Θ. Τζιας 
(απόσπασμα, από τη συλλογή «ονείρων κέρασμα»)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου