Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Μη ψαχουλεψεις ! ...



"[...] Τι κριμα
Κι ήταν, σχεδόν, δυο βήματα η στεριά!"
(της Αλκυονης)
















Όταν περάσουνε τα χρόνια απ’ τον σκορπιό
Και δεν θα έχεις άλλο για να με μισήσεις
Στείλε μου τότε μόνο ένα ευχαριστώ
Που δεν σε σκότωσα και σ’ άφησα να ζήσεις.



Δε ζητησα απο κανεναν να μου μπαλωσει την ψυχη
Ετσι μ' αρεσει. Τσαλακωμενη. Τρυπια.
Ειναι δικη μου. Εγω την κουβαλαω
και δε σκεφτομαι, προς το παρον
να τη βγαλω σε προσφορά.




"[...] Μπορεί να ήσουν ό,τι πιο ..........
μα θα κρύψω τα λόγια μου.....και δε θα το μάθεις.
Κι αν οι λέξεις, χωρίς να το θέλω ξεφύγουν,
θα τις ψιθυρίσω τόσο σιγά που δεν θα τις ακούσεις.
...
Κάποτε θα ήθελα να μιλήσω γι' αυτή τη σκιά...  ...."
(Τ.Λειβαδιτης)



Εκεινη, ...με το διαφορετκο βλεμμα







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου