Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Για ενα μόνο μπλε ...


Κυκλαδικο - Παντελης Θαλασσινος
(στιχοι : Ακος Δασκαλοπουλος)

"L' Homme a la guitare"
by Georges Barque*
Το μπλε τραγούδι [Blue song]

Είμαι κουρασμένος
Είμαι κουρασμένος, από κουβέντες κι από πράξεις
Κι αν θα με συναντήσεις σε κάποιο
δρόμο, μη μου κάνεις ερωτήσεις, γιατί
τ’ όνομά μου μονάχα μπορώ να σου πω
και τ’ όνομα της πόλης όπου
γεννήθηκα - Μα τούτο αρκεί.
Δεν έχει πια νόημα αν το αύριο
θα φτάσει. Αν υπάρχει
μονάχα τούτη η νύχτα κι έπειτα έρθει
το πρωί, δε θά ‘χει νόημα τώρα.
Είμαι κουρασμένος. Είμαι κουρασμένος από κουβέντες
κι από πράξεις. Μες στην καρδιά μου
θα βρεις μια χούφτα μικρούλα
από σκόνη. Πάρ’ την και φύσα την έξω
στον άνεμο. Άστην, να την πάρει ο άνεμος
και θα βρει το δρόμο για το σπίτι.

Tennessee Williams

(Ο καθηγητής Henry Schvey βρήκε αυτό το νεανικό ποίημα του σπουδαίου αμερικανού θεατρικού συγγραφέα Tennessee Williams το 2004 σ’ ένα βιβλιοπωλείο στη Νέα Ορλεάνη των ΗΠΑ. Ήταν γραμμένο με μολύβι στην τελευταία σελίδα ενός μπλε φυλλαδίου εξετάσεων για το μάθημα των Ελληνικών, στο Πανεπιστήμιο Washington του Σεν-Λούις, το 1937, όταν ο Williams σπούδαζε εκεί.)




* Μαζι με τον Pablo Picasso θεωρουνται οι ιδρυτες του κυβισμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου