Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Αν θελεις ...


Γυρισε - Παντελης Θαλασσινος



ΣΧΟΙΝΟΒΑΣΙΑ 
Κανένας πόνος
 Ή σχεδόν κανένας 
Μόνο αυτή η τρυφερή σχοινοβασία 
Με πόδι ελαφρύ με ραβδί από ινδοκάλαμο Κι εμείς πάμε ν' ανταμώσουμε 
Κάτω στο βάθος 
Οι αρχαίες χώρες 
Λάβα πηχτή 
Πολιτείες και γυαλιστερά ποτάμια 
Ο Ουότσον ο Αλικαρνασσός 
Κι όταν συναντηθούμε 
Αγκαλιασμένοι 
Πέφτουμε Φλεγόμενοι μετεωρίτες 
Στον μαύρο άδειο ουρανό του αστροναύτη 
Πάνω 
Κάτω
ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΙΖΕ ΚΑΣΝΙΤΣ

Απόσπασμα από το βιβλίο








"Κι εμένα" (απόσπασμα)
...Αν θέλεις / τα παίρνω όλα / πίσω τα δάκρυα μου / ρέουν στα μάτια μου / το γέλιο μου δραπετεύει / τα χείλη μου / φοβούνται τα δικά σου / όλα τα έχεις πάρει / τι πιο πολύ θέλω/ παρά όλα / πίσω / να τα πάρω...           (Ουλα Χαν)



Σημ. : Ο τίτλος της ποιητικής συλλογής είναι οι τελευταίοι στίχοι του ποιήματος
"Ενα είδος απώλειας", πρώτη ανάρτηση : εδώ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου