Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Ν.Α. ...βλεμμα


Τα ξωτικα - Λιζετα Καλημερη


υπόθεση βεληνεκούς

Διέχυσα τη μελαγχολία μου
σε μια μολότωφ που δε μπορούσα να πετάξω
Η περιαρθρίτιδα βλέπεις
δεν θα επέτρεπε παρά μια βολή
με ελάχιστο βεληνεκές εμπρός μου
πράγμα που θα ενέτασσε την πράξη
στις αυτοκτονίες
Κι αυτό, θα τροφοδοτούσε με τη σειρά του
όσα κατά βάθος επιθυμούσα να κάψω
Έτσι, αρκέστηκα να την αφήσω σε μέρος
που να βρεθεί από σένα
Κι όταν μ' αυτή έπαιξες τον ήρωα που τιμωρεί
κρυφογέλαγα ευχαριστημένη
έστω κι αν
μαζί της πυρπολούσες κι εμένα.


Ασημίνα Λαμπράκου
από τη συλλογή "νοτιοανατολικό βλέμμα"
Ενδυμίων, 2014






2 σχόλια:

  1. άλλα ψαχνοντας βρεθηκα εδω
    σας ευχαριστω για την καλωσύνη σας να αναρτησετε μερος της δουλειας μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μου η τιμή να σας φιλοξενώ και --αν μου το επιτρέπετε-- το σχόλιό σας με κάνει να "κρυφογελώ ευχαριστημένη".

      Διαγραφή