Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Un-saved ...


Αινιγμα - Δ. Γαλανη, Βασιλικος

Λεπτομερειες

Δεν θα υπεισέλθω
σε λεπτομέρειες
για το πώς εγώ
μια υπερχιλιετής έφηβη
ανέθρεψα
γενιά ολόκληρη
ανεκπλήρωτων πόθων

απλώς
γεννήθηκα
μετά την ενηλικίωση.

Μαρία Τσολιά











Εγω ο γλαρος

Σε μισώ που δε με κράτησες
μακριά απ’ τον κίνδυνο
Σε μισώ που μ’ αγαπούσες τόσο
ώστε να μ’ αφήσεις ελεύθερη
Σε μισώ που μου ‘δειξες την άλλη όχθη
μα δεν μ’ έσωσες καθώς πνιγόμουνα
Σε μισώ, που έκλαιγες για μένα κρυφά
όσο εγώ ερωτευόμουν ένα ψέμα
όσο ο καθρέφτης μου αντανακλούσε την απάτη
Θυμάσαι τα θολά νερά της λίμνης
στα βουλιαγμένα απογεύματα του Αυγούστου
Τότε που σ’ αγαπούσα;
Γλάρος εγώ κι εσύ ο πλαστουργός μου
Τι θέατρο!
Τι ζωή!

Σε μισώ
κι είναι το μόνο μου πια κίνητρο
να συνεχίσω να υπάρχω

Εγώ ο γλάρος

Στέλλα Γεωργιάδου


Μυστικο - Φωτεινη Βελεσιωτου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου