Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Μη...πως;;;

Αναζήτηση

Μήπως την είδες;
μέσα στο πλήθος την έχασα
iδρωσε η παλάμη μου
και ο καρπός της γλίστρησε
Μήπως την είδες;
είναι μικρή και ντροπαλή
και στάζει αγωνία, δες..
φορά σταυρό και φυλακτά
και μια σιωπή στο στήθος της
Μήπως την είδες; μίλα μου
τη ζωή μου αναζητώ
με μια φωτογραφία...

Eλενη Γουναρη


Ουτοπία

Εισερχομαι στην αταραξια των ειδωλων
αγγιζοντας τη μακροσυρτη πνοη τους
Καθως οι ψιθυροι των εποικων του νου
υποκλινονται στην ουτοπια μου
παραχωρω ζωη – αντιδωρο για κομιστρο
– εμβασμα μικρο του κοσμου τουτου –
Η εκφραση της αποριας στη σκεψη μου απολιθωμενη :
“Μπορει κανεις να ξεπληρωσει
τη γεννηση του με τον θανατο;”
Ενας διαττοντας προχωρει
σιωπηλα μες στων ειδωλων την ομιχλη,
μου κανει Ναι και σβηνει...

Μανωλης Μεσσηνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου