Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Ιδιο ρ-ρυθμός...


Άτιτλο I  



Η βροχή δυνατή 
Ασταμάτητη 
Τα νερά ρέουν στο ρυάκι του μυαλού μου[...]

Θαμπάδα και Σκιες καλύπτουν 
Τις ανεκπλήρωτες επιθυμίες μου 
Και όλα τα σκιρτήματα της αγάπης 
Τα τόσα χάδια και φιλιά 
Τα πλάνα χαμόγελα 
Να στολίζουν τον κάθε ερχομό σου
 
Παρόλη την απουσία σου 
Οι σκέψεις μου δεν μ' αφήνουν 
να φύγω από κοντά σου.



Άτιτλο II

Ό,τι και να συμβεί η ζωή συνεχίζεται
Θα ξημερώσει καινούρια μέρα με άλλα χρώματα
Με άλλες ευωδιές
Η στράτα θα έχει άλλες επιλογές κι άλλες αποκαλύψεις
Η αγάπη θα υπάρχει
Σε άλλες στέγες και σε άλλες αγκαλιές
Να νιώθει όσο μπορεί χαρά
Ανέμελη θα ορίζει τα βήματα της

Στο χρόνο στις ώρες και στις αναπάντεχες Στιγμές 
Τα ίχνη που άφησες 
Το χάδι το πρωτόγνωρο 
Ο απόηχος του γέλιου σου 
Το άδολο τραγούδι στην ψυχή μου 
Το χτένισμα του ανέμου στα μαλλιά 
Το ιδιόρρυθμο βάδισμά σου 
Η τροφή στο απρόσμενο 
Όλα αυτά τα λατρεμένα 
Δεν έχουν χρώμα ούτε περίγραμμα πια 
Και όμως υπάρχουν...

Πασχάλης Παπαβασιλείου








2 σχόλια:

  1. Παρακαλώ θέλω να ξέρω ποιος η ποια έχουν ανεβάσει το ποίημα μου άτιτλο 2 Διότι είναι το μισό και παρακαλώ θέλω το mail για να στείλω το ποίημα το σωστό.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχετε δίκιο, αγαπητέ κε Παπαβασιλείου. Αυτό ακριβώς υποδηλώνει και το " [...] " στην αρχή του ποιήματος. Διορθωσα την αναρτηση προσθέτοντας παραπομπή στην επίσημη ιστοσελίδα σας. Αν όμως προτιμάτε κατι διαφορετικό, σας βεβαιώνω πως θα σεβαστώ την επιθυμία σας. Πριν απο όλα, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τίς "εξαιρετκές γραφες", που μας χαρίζετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή